پاسخ


lollipops

 

 

با غرور می گویم : من به خویش مغرورم
واقعیتم این است ، از فروتنی دورم
 
هر کسی سرش خم بود از تواضعش گفتید
نام نفس من این شد (وصله ای که ناجورم)
 
در غزل فروشی ها شاعرم نمی دانید
چونکه بی صدا گفتم : از فروش معذورم
 
شعر من که بازی نیست راه رنگ سازی نیست
بین این دورنگی ها من سیاه و بی نورم
 
آنچه را که می خواهید قلب من نمی فهمد
من چرا نمی خواهم ؟ ساده ام ؟
 
نغمه های پاکم را بینتان نمی بازم
سر فرو نمی آرم چونکه سخت مغرورم


نظرات شما عزیزان:

ایمان
ساعت16:03---17 شهريور 1390
خوب بود بهتر نیست به جای متن های اگه پسرها نبودن و ... متن های زیبای ادبی باشه تا بازدید کننده ها چیزی یاد بگیرن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 14 / 11 / 1389برچسب:,ساعت 13:49 توسط mahsa| |


Power By: LoxBlog.Com